Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-15 18:07:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:373
  • Penerangan pantas:

    Busgow Freiburg,Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, le

Kandungan artikel

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak,Busgow FreiburgGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggi, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Busgow FreiburgPlatform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, ia mempunyai keuntungan penampilan indah, saiz kecil, berat ringan, struktur kompak, pergerakan selesa, platform penunggang stabil, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan, dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, double column aluminum alloy three column and four column aluminum alloy. Lebih luas digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dan penyelamatan di kilang, gudang automatik, lot parkir fasilitas bandar, stesen, lapangan terbang, bioskop, dewan pameran, dermaga, bangunan, dekorasi, logistik, elektrik, minyak, kimia, hotel, tempat sukan, lombong industri, perusahaan, dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan, lukisan dan hiasan, menggantikan peralatan cahaya, peralatan elektrik, pembersihan dan penyelamatan, juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Menyesuaikan silinder minyak.

PicsiApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran



[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi,Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Kualiti yang baikOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points,Busgow FreiburgPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran



Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Helaian PetikanMinyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Busgow FreiburgAplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


TitikBanoraMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran memberi anda Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran. Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Busgow FreiburgPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarPenstabilan keseluruhan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!