BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa

  • masa pelepasan:2024-04-15 17:26:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    Balmazujvaros,Saya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap.

Kandungan artikel

Saya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah,BalmazujvarosPemuatan dan membuka jembatan papan platform Forklift, spesifikasi pemasangan, dan saiz

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

BalmazujvarosProduk

Bercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan kargo antara lantai kilang. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Cargo Lift, juga dikenali sebagai platform angkat, digunakan untuk transportasi barang antara lantai di bangunan. Produk terutama digunakan untuk transportasi barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Setiap lantai dan bangku kerja platform mengangkat boleh dilengkapi dengan butang operasi untuk mencapai kawalan berbilang-titik. Struktur Produk (Stru

EscazuPeriksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, termasuk ton ton, ton ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!


BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa



Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Apabila menggunakan pompa tangan pada jambatan boarding bergerak, pertama turunkan butang valve balik dan ketat ke arah jam. Dengan menekan kendali, jambatan naik boleh meningkat perlahan-lahan. Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar arah lawan jam) untuk menurunkan paksi dengan beratnya sendiri. Apabila digunakan, valv manual sepatutnya dilepaskan untuk menjaga rod hidraulik dalam keadaan bebas tekanan.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

pakejKerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton,BalmazujvarosPlatform type hydraulic boarding bridge,BalmazujvarosJembatan boarding mudah, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan gantikannya. Pipa minyak hidraulik adalah penting untuk platform angkat hidraulik, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.


BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa



Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

HargaMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Masa hidup boleh mencapai dua kali lipat dari ban di jambatan pengangkutan yang ketat. Selain itu, pakaian dan air mata tayar paksi belakang berbeza sangat. Dalam keadaan operasi yang sama, tayar yang tidak menggunakan kereta yang mengemudi diri memakai tiga hingga empat kali lebih cepat. Jelas bahawa biaya tambahan yang disebabkan dengan menggunakan jambatan pengangkutan diri akan segera dibalas. Kereta setengah menggunakan jambatan boarding yang mengendalikan diri fleksibel dalam operasi dan memerlukan lebar jalan yang sempit apabila berputar, sesuai untuk pelbagai kesempatan. Eksperimen telah menunjukkan bahawa radius pusingan kereta setengah dengan panjang dan muatan tubuh yang sama boleh dikurangkan sekitar % apabila menggunakan kereta yang mengendalikan diri.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

BalmazujvarosJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham mari tengok!

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


TitikBanoraMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa memberi anda BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa oleh syarikat kami, perkhidmatan BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa. BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalmazujvarosJembatan boarding platform tetapApa yang istimewa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!