JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • masa pelepasan:2024-04-15 16:55:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:413
  • Penerangan pantas:

    Jerman,Apabila mempertahankan,JermanForklift boarding bridge, mempertahankan, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokon

Kandungan artikel

Apabila mempertahankan,JermanForklift boarding bridge, mempertahankan, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Platform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

JermanWhen using the lifting channel, the four legs should be firmly supported on a solid ground (based on whether the walking wheel is about to detach from the ground). Sleepers can be used when necessary. Saluran angkat hanya boleh dimuatkan untuk operasi selepas dijalankan udara - kali. Pusat graviti muatan seharusnya hampir pusat bangku kerja yang mungkin. Pintu bergerak di kedua-dua ujung kereta api perlindungan seharusnya dikunci dengan selamat di belakang mereka sebelum operasi.

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Joao PessoaUntuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang; Common& " Streamline& " Perrancangan kongsi tali terbuka menambah lebih dari tiga kali kawasan penywelding dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan memudahkan perlindungan. Apabila melindungi, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong papan pengkondisi menjadi lebih selamat dan dipercayai. Especially during the scorching summer, it is particularly important for employees. Pada titik ini, kita akan mempertimbangkan sama ada ada ada cara mudah untuk mengangkut secara langsung forklift ke dalam bekas dengan kereta tangan, yang tidak hanya menyimpan kerja, tetapi juga dengan cepat memuatkan barang, dan menyimpan biaya dan meningkatkan efisiensi. During this period, the boarding bridge is further divided into fixed and mobile boarding bridges. Today, I will introduce the fixed hydraulic boarding bridge, its application scale, and details.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Pemasangan berfungsiDalam singkat, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang,JermanJembatan pengangkutan bekas, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan,JermanJembatan naik hidraulik bergerak, yang mengejutkan saya.

pengetahuanPeraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.


JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama



Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

Setiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiasistem penyimpanan patut ditetapkan untuk jenis campuran, Ia diperlukan untuk mengisi label dengan cara yang tepat dan melakukan pengumpulan dan ujian biasa: Untuk memastikan kualiti produk minyak yang keluar dari gudang, diperlukan untuk melakukan tujuh pemeriksaan biasa inventori minyak hidraulik. Setiap produk minyak yang tidak berkualifikasi yang ditemui selepas ujian seharusnya dibuang dengan cara yang tepat dan bekas seharusnya tidak digunakan untuk pembersihan biasa. Kanting yang mengandungi minyak hidraulik seharusnya dibersihkan secara biasa, ia juga kompleks dan rosak. The primary reason for the fixed hydraulic boarding bridge is that its operating principle and structural characteristics are not clear and its preventive maintenance is not very clear. Jembatan penerbangan tetap untuk perbaikan dan penyelamatan yang sesuai. Ia tidak akan mempengaruhi operasi normal peralatan.

Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

JermanKelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Hydraulik


TitikBanoraMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama memberi anda JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama oleh syarikat kami, perkhidmatan JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama. JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JermanJembatan boarding forklift bekasPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!