TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan

masa pelepasan:2024-03-29 13:50:43 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:110

Petua teras:Tianjin,Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang

Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.

Selepas kerja jembatan naik selesai, greatly extending the service life and facilitating maintenance.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang,TianjinJembatan boarding platform, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

TabukJabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, meningkatkan sistem pengurusan yang berkaitan, kuatkan pengurusan dinamik ralat peralatan, mengawasi status bahagian-bahagian kunci, dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, establish a spare parts warehouse for vulnerable and commonly used parts, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan, menguatkan kualiti profesional dan profesionalisme pegawai penyelamatan platform, supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.


TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan



Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Penukar juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. Apabila tenaga bekalan kuasa lebih rendah dari % tenaga bernilai, cincin sirkuit pendek inti besi bentuk E peranti ini patah, permukaan yok magnetik dan armatur terkurung, terdapat debu atau rust, yang boleh menyebabkan peranti untuk menghasilkan; Buzz&# quo; Bunyi.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Perbaikan kualitiJembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T,TianjinPembelian jambatan naik tetap, Lebar ekstra besar: M, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Semasa operasi rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan,TianjinJembatan pengangkutan bekas, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.


TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan



Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Jabatan PengurusanJembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Ciri-ciri: Struktur mekanik lapisan, tinggi kerja secara umum berlainan dari meter hingga meter, kestabilan tinggi selepas mengangkat platform kenderaan platform kerja luas dan kapasitas muatan tinggi, julat luas kerja ketinggian tinggi, sesuai untuk berbilang orang bekerja bersamaan. Bentuk kuasa boleh dipilih mengikut keperluan yang berbeza (seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman). Peranti hidraulik manual boleh angkat dan tarik semula secara biasa di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, meningkatkan kereta platform teleskopik dan memperluas ke kedudukan yang diperlukan jika kereta platform tidak panjang yang cukup, meningkatkan efisiensi kerja.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

TianjinAlasan: sirkuit terbuka.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.


Hak cipta dan notis:
1. TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TianjinJembatan pengangkutan khususMenormalkan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

TitikBanoramengesyorkanberita
TitikBanoraBerita terkini