ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya

  • masa pelepasan:2024-04-16 11:24:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:541
  • Penerangan pantas:

    ESPO,Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, motor tidak berputar, motor terbalik, ca

Kandungan artikel

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, motor tidak berputar, motor terbalik, cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan,ESPOJembatan pengangkutan gudang, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

PenonomeSistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators,ESPOJembatan naik hidraulik bergerak, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Dengan pembangunan masyarakat, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik meningkat dan aplikasi orang juga meningkat. Kemudian, ramai orang menggunakan jambatan mendaki hidraulik tanpa latihan. Ini adalah kerja istimewa dengan risiko tertentu dan memerlukan latihan sebelum mula kerja.

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

pasangKualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, Apabila pelanggan memilih, mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri


ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

KepercayaanKualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, Apabila pelanggan memilih, mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.

Titik-titik kunci untuk menyimpan peralatan jambatan naik bimbit adalah seperti ini: untuk brek lif,ESPOPembuat paksi naik, pemeriksaan sering patut dilakukan untuk melihat sama ada ruang itu sesuai, serta beberapa aspek lain, untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan dalam aplikasi. Selain itu, pada permukaan brek, perlu diperiksa jika ada sebarang sampah, dan jika ada, ia perlu segera dibersihkan.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

ESPOAlasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor valv turun tidak ditutup dengan ketat, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Tighten the manual valve to close it.


TitikBanoraMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya memberi anda ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya oleh syarikat kami, perkhidmatan ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya. ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ESPOMoving the boarding bridgeUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!