Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya

  • masa pelepasan:2022-04-23 23:19:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:326
  • Penerangan pantas:

    Sfantu-Gheorghe,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Sfantu-GheorgheUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

MaseruOil leakage of cast iron parts

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,Sfantu-GheorghePengubah penyesuaian distribusi,Sfantu-GheorghePengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,Sfantu-GheorghePengubah jenis kering bergerak, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

sarankanTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Dokumen kualitiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Sfantu-GheorgheKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Lepaskan skru inti

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

TitikBanoraMaklumat produk lain
  • PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

    ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

  • JolietteHarga shell pengubah jenis keringApa

    JolietteHarga shell pengubah jenis keringApa

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat hidraulikHypoallergenic

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat hidraulikHypoallergenic

  • Scarzhisco carmennaJembatan pengangkutan gudangKaedah pemeriksaan kebersihan

    Scarzhisco carmennaJembatan pengangkutan gudangKaedah pemeriksaan kebersihan

  • Bandar lama GdanskJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPetikan harian

    Bandar lama GdanskJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPetikan harian

  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

    Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

  • segera:Peringatan: Maklumat Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya memberi anda Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya oleh syarikat kami, perkhidmatan Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya. Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Sfantu-GheorghePengubah kuasa tiga fasaSelamat datang untuk bertanya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!