TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan

  • masa pelepasan:2022-04-18 19:18:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:256
  • Penerangan pantas:

    Tetovo,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten as

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

TetovoPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

KutloanongPengubah kuasa

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah,TetovoPengubah utama tenggelam minyak,TetovoPengubah kuasa M, perhatikan perkara-perkara berikut:


TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

asalPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan,Tetovo110 kV oil immersed transformer, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Syarikat pengubah minyak terjun

TetovoKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

TitikBanoraMaklumat produk lain
  • WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

    WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

  • WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

    WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

  • San JuanKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakHalangan terhadap penjualan do

    San JuanKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakHalangan terhadap penjualan do

  • TrapaniPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tangankeperluan standard

    TrapaniPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tangankeperluan standard

  • TrapaniTekanan hidraulik paksi naikSyarikat profesional

    TrapaniTekanan hidraulik paksi naikSyarikat profesional

  • MaarssenJembatan naik hidraulik tetapCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

    MaarssenJembatan naik hidraulik tetapCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • MaarssenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovas

    MaarssenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovas

  • MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakAdakah anda tahu mengenai pengerjaan mesra alam?

    MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakAdakah anda tahu mengenai pengerjaan mesra alam?

  • segera:Peringatan: Maklumat TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan memberi anda TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan oleh syarikat kami, perkhidmatan TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan. TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TetovoPengubah distribusi jenis kotakKeperluan pemeriksaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!